El Telèfon de l'Esperança ha de menester més voluntaris per l'increment d'atencions

|

El Telèfon de l'Esperança ha posat en marxa una campanya de captació de voluntaris davant l'increment d'atencions i el llançament del Xat de l'Esperança.

Amb aquest objectiu, l'entitat ha organitzat unes jornades informatives al Gran Hotel els dies 10 i 17 de setembre a les 19.00 hores i les persones que estiguin interessades pot contactar abans.

Actualment, el Telèfon de l'Esperança compta amb 25 voluntaris i cinc persones estan en la seva darrera fase de formació, a punt d'incorporar-se com a orientadors, és a dir, escoltant les persones que telefonen.

Des de l'entitat han recordat que ser voluntari en el Telèfon de l'Esperança requereix una intensa formació, aptituds i valors. Més endavant, la primera setmana d'octubre, hi haurà més formacions.

Les jornades les impartiran els psiquiatres i voluntaris Mauro García i Alicia González, al costat d'altres membres de l'equip.

El Telèfon de l'Esperança és una ONG formada per voluntaris des de fa 38 anys i es dedica a millorar la salut emocional i mental de les persones que en algun moment de crisi telefonen al 971 46 11 12 disponible les 24 hores del dia i tots els dies de l'any.

+ VIST